Het heeft onze prioriteit uw verwachtingen na te komen en er zeker van te zijn dat u een efficiënte en goed verlopende service ontvangt. Vanwege die reden hebben wij het Lifeline portaal gemaakt om een gemakkelijke en snelle ondersteuning te bieden aan u.

Zaken die u kunt doen via het portaal :

  • Een claim aanmaken (diefstal, schade en verlies)
  • Uw gegevens aanpassen (adres, email, nieuw toestel etc.)
  • Vragen stellen aan onze verzekeringsexperts
  • Uw verzekering beëindigen
  • Een klacht indienen
  • De reparatie en transport van uw toestel volgen

Wij herinneren u er aan dat u niet meer naar een winkel hoeft te gaan voor uw verzekeringsvragen en verzoeken. Lifeline is per 1 mei 2016 een online service.

Zorg allereerst dat u al uw gegevens en verzekeringspapieren bij de hand hebt. Op de hoofdpagina van het portaal klikt u op “schade claim” en daar vult u alle gevraagde gegevens in.

Wij nodigen u uit om gebruik te maken van dit portal om uw claim in te dienen door alle gegevens zo volledig en uitgebreid mogelijk te geven.

Let op!

Heeft u een Apple iPhone of iPad, gelieve uw "Zoek mijn iPhone" uit te schakelen en te verwijderen van uw iCloud account. Klik hier voor meer informatie.

Indien u dit niet doet kan uw telefoon niet worden gerepareerd.

U kunt dit controleren door hier te klikken.

Als uw toestel gestolen is, neem direct contact op met uw provider om uw Simkaart te blokkeren en extra kosten te voorkomen (internationale gesprekken etc.).

Nadat u dat gedaan heeft, dient u aangifte te doen bij de politie, deze aangifte dient u mee te sturen met uw claim die u via dit portal bij ons indient.

Ongeacht welk verzekeringsproduct u heeft; Basic, Bronze, Silver, Gold , Platinum of Platinum + , u bent bij ons gedekt voor onopzettelijke schade aan uw toestel.

Onopzettelijke schade is veroorzaakt door een plotseling en onverwachte gebeurtenis of opzettelijk veroorzaakt door een ander persoon (niet de gebruiker van het toestel) welke het functioneren van het verzekerde toestel beïnvloed.

Indien u niet zeker bent of u verzekerd bent, kunt u het beste deze vraag aan Lifeline stellen via de knop: “Informatie Verzoek” op dit portaal. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Nee, uw Lifeline verzekering biedt geen dekking voor schade die ontstaan is door regulier gebruik ( deukjes, krassen) . De schade dient de werking van uw toestel negatief te beïnvloeden om gedekt te zijn.

Bovenaan deze pagina ziet u de optie “contact”. Daar vindt u alternatieve methoden om contact op te nemen met Lifeline. Echter willen wij u er op wijzen dat de afhandeling van verzoeken en claims die via dit portaal zijn ingediend sneller kan verlopen.

Indien u hier geen antwoord op uw vraag heeft gevonden, kunt u het beste uw vraag indienen via de knop “informatie verzoek” op de hoofdpagina van dit portaal. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden.